Cei de la BRABUS sunt cunoscuți prin faptul că transforma modelele standard Mercedes in 'rachete', iar cel mai recent proiect al lor bazat pe modelul Mercedes S 600 nu face exceptie.
Denumit BRABUS SV12 Biturbo 800, acest S Class a devenit cel mai puternic si mai rapid sedan de lux din lume, avand la dispozitie nu mai putin de 800 cai putere (588 kw) si un cuplu de 1,420 Nm.
BRABUS SV12 R Biturbo 800 Mercedes S Class a castigat 'Blue Ribbon' ca fiind cel mai rapid sedan de lux in 4 usi, avand viteza maxima limitata la 350 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in doar 3.9 secunde sau in 10.3 secunde de la 0 la 200 km/h.
Imensa crestere de putere se datoreaza cresterii cilindreei motorului de la 5.5 litri la 6.3 litri, precum si noilor componente precum o noua admisie, un nou sistem Biturbo, doua turbine de performanta, patru intercoolere apa - aer, software pentru motor optimizat si nou nou sistem de evacuare cu catalizator sport.
BDe asemenea, RABUS SV12 R Biturbo 800 Mercedes S Class a primit o transmisie automata in 5 trepte si un diferential cu alunecare limitata cu o rata de blocare de 40%.
Denumit BRABUS SV12 Biturbo 800, acest S Class a devenit cel mai puternic si mai rapid sedan de lux din lume, avand la dispozitie nu mai putin de 800 cai putere (588 kw) si un cuplu de 1,420 Nm.
BRABUS SV12 R Biturbo 800 Mercedes S Class a castigat 'Blue Ribbon' ca fiind cel mai rapid sedan de lux in 4 usi, avand viteza maxima limitata la 350 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in doar 3.9 secunde sau in 10.3 secunde de la 0 la 200 km/h.
Imensa crestere de putere se datoreaza cresterii cilindreei motorului de la 5.5 litri la 6.3 litri, precum si noilor componente precum o noua admisie, un nou sistem Biturbo, doua turbine de performanta, patru intercoolere apa - aer, software pentru motor optimizat si nou nou sistem de evacuare cu catalizator sport.
BDe asemenea, RABUS SV12 R Biturbo 800 Mercedes S Class a primit o transmisie automata in 5 trepte si un diferential cu alunecare limitata cu o rata de blocare de 40%.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu