marți, 11 februarie 2014

Vânzările crescute ale modelelor low-cost Dacia au crescut profitul Renault pe 2013 cu 58%


Profitul operațional aș Renault, al treilea cel mai mare producător auto european, a crescut în 2013 cu 59%, grație creșterii vânzărilor la modelul low-cost Dacia și a măsurilor de reducere a costurilor. 


Conform datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Renault a fost singurul producător auto din Europa din primii cinci care a raportat creşterea vânzărilor în 2013. Avansul s-a datorat creşterii cu 23% a vânzărilor Dacia, care a compensat declinul de 1,5% al brandului Renault, scrie b1.ro.

Cu venituri de 40,9 miliarde de euro, Renault se așteaptă ca în 2014 să crească în continuare vânzările și profitul, astfel încât să atingă 50 de miliarde de euro în următorii trei ani. 

Niciun comentariu: