Volkswagen pregăteşte o marcă low-cost pentru pieţele emergente, care va vinde maşini de 5000 de euro. Noua marcă ar putea fi construită alături de un partener chinez, notează automarket.ro.
Volkswagen vrea să lanseze o marcă low-cost pe pieţele emergente, a declarat Ulrich Hackenberg, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare al mărcii din Wolfsburg. Marca low-cost a celor de la Volkswagen va avea un model care va costa aproximativ 5.000 de euro. Respectivul model va avea dimensiuni compacte şi va fi destinat exclusiv pieţelor emergente, a declarat Hackenberg în cadrul unui interviu acordat nemţilor de la Auto Motor un Sport.
"În India construim Vento şi o versiune locală a lui Polo, modele care costă doar 7.000 de euro. În China pregătim un model şi mai ieftin, care va avea dimensiuni comparabile cu cele ale unui Seat Toledo. Există un segment de piaţă între 5.000 şi 7.000 de euro care prezintă o provocare adevărată. Secretul este să găseşti elementele la care să renunţi pentru a face maşina accesibilă. Trebuie să fim atenţi la ce renunţăm, dar tocmai de aceea nu le vom comercializa sub sigla Volkswagen, ci sub altă marcă, destinată exclusiv automobilelor low-cost", a declarat Ulrich Hackenberg în cadrul unui interviu acordat publicaţiei Auto Motor und Sport.
Volkswagen ia în considerare şi un vehicul comercial low-cost, tot pentru pieţele emergente. Acesta ar putea fi construit cu sprijinul unui partener chinez. Reprezentantul mărcii germane nu a specificat dacă modelul low-cost va fi construit în propriile fabrici sau dacă va apela la un partener pentru a construi acest vehicul.
Sursa: http://www.publika.md/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu