Mercedes a devenit lider pe piaţa
americană a maşinilor de lux, detronând BMW, revenind astfel după mai
mult de 10 ani în fruntea clasamentului, evoluţie susţinută de vehicule
sport-utilitare noi sau modernizate.
Vânzările Mercedes în Statele Unite au crescut cu 18% în
primele cinci luni ale acestui an, la 106.364 vehicule de lux, peste
cele ale BMW, care au urcat cu 14%, la 104.779 unităţi, relatează Bloomberg.
BMW
devenise lider al pieţei americane anul trecut, după ce a întrecut
Lexus. Mercedes a pierdut prima poziţie din SUA pe acest segment de
piaţă în anul 2000, în favoarea Toyota.
"Mercedes şi-a
îmbunătăţit oferta. Modernizările şi reproiectările aduse sedanurilor
vor fi completate de modificările aplicate SUV-urilor", a delcarat
Rebecca Lindland, analist la IHS Automotive.
Producătorul german a
fost susţinut de vânzările noului SUV Clasa M, coupe-ului Clasa C şi
sedanului modernizat Clasa C, toate introduse anul trecut. În august
urmează să fie disponibil pe piaţa americană SUV-ul compact GLK, urmat
în septembrie de noul SUV mare Clasa GL.
Concurenţa din SUA ar
putea să se extindă şi în afara acestei pieţe, BMW, Mercedes şi Audi
având fiecare ambiţia să fie cel mai bine vândut brand de lux la nivel
global.
Mercedes a vândut în primele cinci luni 531.382 de
vehicule pe piaţa mondială, ocupând locul al treilea, în urma liderului
BMW, care a livrat 607.207 unităţi şi Audi, cu 600.200 unităţi.
Sursa: antena3.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu